Anna Lubowska rozstaje się z GroupM

Z WPP, do której należy GroupM, związana była od 25 lat.

Anna Lubowska, po przeprowadzeniu kluczowych dla spółki projektów, rezygnuje z funkcji prezesa GroupM Polska. Do czasu wyłonienia jej następcy obowiązki szefa struktury przejmie Neil Hardwick, do niedawna CEO GroupM w Rosji, którego wesprze Dominic Grainger, CEO GroupM EMEA.

W czasie zmian w strukturze GroupM nad zapewnieniem ich pozytywnego przebiegu dla obsługiwanych marketerów bezpośrednio będą czuwać też szefowie spółek: Izabela Albrychiewicz, Adrian Kawecki i Jakub Kossut. W bliskiej współpracy z Łukaszem Pierzynowskim i Tomaszem Kuiszem mają zadbać o utrzymanie poziomu obsługi klientów w obszarze tradingu i usług digitalowych.

Anna Lubowska była związana z WPP, do której należy GroupM, od 25 lat. Funkcję CEO GroupM w Polsce pełniła od września 2017 r. Na tym stanowisku stała na czele executive committee GroupM w Polsce, w skład którego wchodzą CEO każdej z agencji (Mindshare, MediaCom Warszawa i Wavemaker). Odpowiadała za całokształt działań operacyjnych GroupM i zarządzanie jej finansami. Wcześniej pracowała jako regionalna szefowa MEC, sprawowała pieczę nad rynkami CEE, CIS oraz Rosji.

- Dziękuję Annie za jej nieoceniony wkład w rozwój naszej grupy podczas jej pracy w GroupM, na różnych stanowiskach liderskich w domu mediowym MEC oraz strukturach GroupM w Polsce i regionie CEE. Współpracowałem z Anną osobiście przez ostatnich 17 lat i uważam, że jej zaangażowanie znacznie przyspieszyło w tym okresie rozwój naszego biznesu, szczególnie w Polsce - powiedział Dominic Grainger, CEO GroupM EMEA.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.