Robert Kubica w kampanii Lotosu

Za całość, w tym kreację, odpowiada agencja FCB Bridge2Fun.

Grupa Lotos, drugi po PKN Orlen krajowy koncern petrochemiczny, ruszył z kampanią reklamową, w której występuje kierowca wyścigowy Robert Kubica. Kampania składa się z dwóch filmów. Pierwsza do telewizji trafia reklama napojów Dynamic. Drugi będzie dotyczył olejów Quazar Dynamic.

Wiosną br. Robert Kubica został ambasadorem Lotosu, a grupa jego oficjalnym partnerem w tegorocznym sezonie wyścigowym. Po kilkuletniej nieobecności Kubica wrócił do wyścigów Formuły 1, tym razem w nowej roli - kierowcy rozwojowego i rezerwowego w zespole Williams Racing. Lotos był już oficjalnym partnerem Kubicy w latach 2013-2015, podczas jego występów w kategorii WRC-2 Rajdowych Mistrzostw Świata oraz w Rajdowych Mistrzostwach Europy.

Niedawno koncern odświeżył i powiększył linię napojów energetycznych Dynamic. Na stacjach paliw dostępne są trzy jego rodzaje. – Stacje paliw to dla nas ważny kanał sprzedaży. Przychody brutto ze sprzedaży detalicznej stanowią ok. 30 proc. całkowitych przychodów Grupy Kapitałowej Lotos. Wierzę, że współpraca z Robertem Kubicą jest istotnym wsparciem naszych nowych projektów marketingowych - mówi Paweł Senator, dyrektor ds. marketingu Grupy Lotos SA.

A sprzedaż energetyków na stacjach paliw rośnie. W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy na stacjach Lotosu klienci kupili więcej napojów energetycznych Dynamic niż w całym ubiegłym roku.

Kampania obejmuje działania w telewizji, internecie oraz na stacjach paliw koncernu. Za całość, w tym kreację, odpowiada agencja FCB Bridge2Fun. Produkcją spotu zajęło się studio Tank, a postprodukcją - studio Platige Image. Planowaniem i zakupem mediów dla Grupy Lotos zajmuje się dom mediowy Carat Polska.

- Jeszcze pod koniec wakacji przedstawimy drugą reklamę z Robertem Kubicą, tym razem o nowej linii w pełni syntetycznych, energooszczędnych i zaawansowanych technologicznie olejów silnikowych Lotos Quazar Dynamic - zapowiada szef marketingu Lotosu. 

Maciej Burlikowski 1149 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.