"Przychodzi firma do klienta" - radiowa kampania ING Banku

Bank zachęca przedsiębiorców do instalowania terminali płatniczych.

ING Bank Śląski przygotował radiową kampanię reklamową skierowaną do biznesu, w której zachęca przedsiębiorców do instalowania terminali płatniczych.

– Polacy coraz chętniej korzystają z rozwiązań bezgotówkowych. Wybierają miejsca, gdzie mogą zapłacić w sposób jaki chcą – kartą lub telefonem. Chcemy wesprzeć firmy, naszych klientów, dlatego dostarczamy im rozwiązania i narzędzia, aby mogli lepiej wpisać się w potrzeby swoich klientów i mieć ich więcej –mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

ING oferuje firmom terminal płatniczy. W specjalnej ofercie ING Bank proponuje przedsiębiorcom terminal płatniczy za 0 zł przez 14 miesięcy, 0 zł prowizji od transakcji kartami Visa i Mastercard – do 100 tys. zł obrotu przez 12 miesięcy (oraz do 20 tys. w 13. i 14. miesiącu), a także bez prowizji za transakcje Blikiem –- przez 14 miesięcy.

Kampania prowadzona jest w największych stacjach radiowych oraz w serwisach muzycznych Spotify i YouTube. Kreację przygotowała agencja reklamowa Brain, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.