Łukasz Kotliński deputy creative directorem Isobar Poland Group

Wcześniej pełnił funkcję creative directora w agencji Mind.

Łukasz Kotliński objął stanowisko deputy creative directora w Isobar Poland Group. Będzie współpracował z Joanną Biernacką, creative directorem Isobar Poland Group. Wcześniej pełnił funkcję creative directora w agencji Mind, w której zakończył półtoraroczny kontrakt. W przeszłości związany był także z agencjami Lvov, McCann czy JWT. 

W branży reklamowej pracuje 20 lat. Współpracował m.in. z takimi firmami, jak: Coca-Cola, Kraft, Unilever, L’Oreal, Nestle, Maspex, PKO BP, SAB Miller, Grupa Żywiec, Agora SA. Jest współtwórcą kanału telewizyjnego Kino Polska. W teamie z Izą Przepiórską zdobył ponad 70 nagród i wyróżnień na polskich oraz międzynarodowych festiwalach reklamowych.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.