Wspólny projekt Stowarzyszenia SAR i TVN Media - #opiniejuroraeffie
Celem jest przedstawienie opinii na temat głównych zagadnień związanych z efektywnością komunikacji marketingowej.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media, partner konkursu i gali Effie Awards 2018, przygotowali kolejną edycję cyklu #opiniejuroraeffie. Celem projektu jest przedstawienie opinii ekspertów na temat głównych zagadnień związanych z efektywnością współczesnej komunikacji marketingowej. Od dzisiaj przez kolejne 10 tygodni aż do gali EffieAwards marketingowcy i mediowcy podzielą się swoimi opiniami na temat wybranych zagadnień, m.in. pułapek współczesnego marketingu, data driven brand buildingu czy mierników efektywności działań marketingowych.
W cyklu #opiniejuroraeffie opublikowane zostaną wyniki badania, które zostało przeprowadzone wśród jurorów konkursu Effie Awards 2018. Podobnie jak w roku ubiegłym tuż po ogłoszeniu laureatów podczas oficjalnej gali cykl #opiniejuroraeffie zaprezentuje studia przypadków kampanii nagrodzonych złotem.
Publikacje cyklu #opiniejuroraeffie są udostępniane na platformie wiedzy i inspiracji www.tv.tvnmedia.pl oraz na stronie www.effie.pl. Skład jury Effie jest dostępny na stronie www.effie.pl.
Komentarze
Artykuły powiązane