Danonki odświeżają opakowania

W ramach akcji "back to school" marka z portfolio Danone wesprze swoje produkty kampanią w telewizji i digitalu.

Marka Danonki z portfolio Danone odświeża opakowania jogurtów stworzonych z myślą o najmłodszych konsumentach. W sierpniu na sklepowych półkach pojawią się saszetki z bohaterem marki nawiązujące do szkolnych aktywności. Akcja będzie wspierana kampanią reklamową pod hasłem "Idealne do plecaka”. W ramach wsparcia sprzedaży planowane są również materiały POS w sklepach.

Producent zapewnia, że dzięki funkcjonalnemu opakowaniu i możliwości przechowywania jogurtu poza lodówką do 6 godzin Danonki nie tracą swoich właściwości odżywczych i smakowych.

Za kreację i realizację kampanii odpowiadają agencje VML oraz Young & Rubicam. Media na potrzeby działań kupuje MediaCom.

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.