White Bits promuje Podlaskie

Kampania jest zaplanowana do kwietnia 2019 r.

Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna rozpoczęła nową kampanię reklamową. Ma ona prezentować walory regionu przez pryzmat wyzwań współczesnego życia. Jest to kampania długofalowa - obecnie działania zaplanowane są do kwietnia 2019 r. Jej celem jest trwale zakorzenić obraz Podlaskiego w świadomości mieszkańców Warszawy i innych aglomeracji jako najlepszego miejsca naturalnego wypoczynku. Hasło kampanii brzmi "Podlaskie. Zasil się naturą".

Za opracowanie strategii i jej realizację odpowiada agencja White Bits.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.