Zmiany w zarządzie Marquard Media Polska

Bijan Khezri jako prezes, a Andrzej Fudała wiceprezes zarządu zmieniać będą model operacyjny wydawnictwa - Marquard ma być platformą nowych mediów.

 Marquard Media Polska ogłosił zmiany w zarządzie firmy. Prezesem zarządu został Bijan Khezri, który jednocześnie nadal będzie pełnił funkcję CEO Grupy Marquard Media. Andrzej Fudała jako wiceprezes zarządu (COO oraz CFO) odpowiadać ma za całościowe zarządzanie operacyjne w Polsce oraz implementację obranej strategii. Dotychczasowa prezes - Zsuzsanna Ohidi -  pozostaje w strukturach firmy w roli doradcy strategicznego. 

Wydawnictwo poinformowało również, że wprowadza nowy model operacyjny działalności, zmieniając się w platformę nowych mediów. Odejście od tradycyjnej roli wydawcy polegać ma "na tworzeniu bardziej angażujących treści celem zwiększenia swojej atrakcyjności na dynamicznie rozwijającym się rynku mediów".

-  To odejście od tradycyjnego postrzegania mediów jako podmiotów wydających prasę i tworzących serwisy internetowe na rzecz modelu koncentrującego swoje działania na budowaniu nowych mediów w oparciu o mikrospołeczności i ich zaangażowanie - wyjaśnia Bijan Khezri, CEO Grupy Marquard Media, prezes zarządu Marquard Media Polska.

Firma chce zwiększyć wartość swoich marek na wszystkich płaszczyznach: digital, eventy, akcje specjalne, wydania drukowane, z równomiernym naciskiem na każdą z nich. W tym celu m.in. porządkuje portfolio, skupiając się na trzech segmentach: Men ("Playboy", "CKM"," Esquire"), Women ("Harper’s Bazaar", "Cosmopolitan", "Joy"), Celebrity & Lifestyle (Kozaczek.pl, Papilot.pl, Zeberka.pl). Punktem styku między platformami digitalowymi, a ich użytkownikami mają być zwłaszcza akcje specjalne i eventy, które w sposób naturalny wchodzą w dialog z mikrospołecznościami - w tym obszarze Marquard planuje zintensyfikowaną ekspansję.

Jednocześnie stawiając na rozwój platformy digitalowej (skupiającej się na portalach Kozaczek.pl, Papilot.pl, Zeberka.pl), firma zamyka dwa tytuły papierowe - "Hot Moda" i "Shape". Ich ostatnie wydania zaplanowane są odpowiednio na wrzesień i październik br.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.