Rusza polski "National Geographic Kids"

Pierwszy, specjalny numer magazynu ukazał się 31 sierpnia.

Regularny cykl wydawniczy ruszy w styczniu 2019 r. Redaktorką naczelną nowego magazynu wydawnictwa Edipresse Polska jest Magdalena Chomicka. 

Wydawnictwo wsparcie dla tytułu przygotowało własnymi siłami. Działania marketingowe (planowanie mediów, koncepcja, konkurs) wokół tytułu prowadzi Ewa Przybińska, product manager kids publishing Edipresse Polska z pomocą zespołu osób ds. promocji, koordynacji i organizacji eventów (Magdalena Duda),  działań online i social (Judyta Ozimkowska, Mateusz Wnuk), kreacji graficznej (Paweł Drygiel) i produkcji spotu (Dariusz Rutkowski).

Kampania obejmie internet: media społecznościowe (Facebook i Instagram) oraz spot i konkurs na YouTube (ze specjalną landing page); prasę (magazyny własne wydawcy: dziecięce - "Mineworld", "Smerfy", "TVP ABC", "Atomówki", kobiece - "Viva", "Party", "Flesz", "Mamo to ja", "Przyjaciółka", "Poradnik Domowy", "Be Active", "Uroda Życia", albumy kolekcjonerskie -  "ZOIKA - sticker album", "Świat Dinozarów") oraz telewizję (Cartoon Network, Disney Channel, Nickelodeon, Boomerang, Polsat JimJam, MiniMini+, National Geographic Channel, Puls 2 i Polsat).

Na 8 września zaplanowano event w Empiku w warszawskiej Arkadii - spotkania z autorami, konkursy, pokazy naukowe dla dzieci.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.