Purina Felix startuje z konkursem

Unique One przygotowuje drugą edycję ogólnopolskiego konkursu "Wszechkoty" dla marki z portfolio Nestle.

Agencja Unique One przygotowała drugą edycję ogólnopolskiego konkursu "Wszechkoty” dla marki Purina Felix z portfolio Nestle Polska.

Akcja potrwa do końca listopada bieżącego roku. Aby wziąć udział w konkursie, należy jednorazowo kupić wskazane produkty marki i zarejestrować na stronie internetowej zgłoszenie, dodając zdjęcie swojego kota z opisem jego szczególnej mocy.
Organizator przewidział: nagrody codzienne, tygodniowe i miesięczne. Co miesiąc autor zdjęcia, którego wyłoni komisja konkursowa, otrzyma jeden z trzech odkurzaczy iRobot Roomba 980.

Za opracowanie i obsługę akcji, jej organizację, a także za stronę WWW odpowiedzialna jest agencja Unique One.

Przez cały czas jej trwania aktywacja wspierana jest kampanią telewizyjną, w internecie, a także poprzez materiały w punktach sprzedaży. Autorem koncepcji i kreacji kampanii jest agencja McCann Worldgroup. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Wavemaker.

Katarzyna Woźniak 349 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.