Marcin Klimkowicz będzie odpowiadał za program lojalnościowy Mastercard

W firmie pracuje od 2015 r.

Marcin Klimkowicz obejmuje stanowisko dyrektora ds. rozwiązań lojalnościowych w polskim oddziale Mastercard Europe. Będzie nadzorował program Priceless Specials w Polsce, odpowiadając za jego strategię rozwoju i ekspansję.

Klimkowicz dołączył do zespołu Mastercard w 2015 r. jako menedżer ds. współpracy z detalistami partnerami programu Priceless Specials. Wcześniej pracował m.in. dla firm Payback i Groupon, gdzie odpowiadał za rozwój, w tym pozyskiwanie nowych partnerów. Pracował także w British American Tobacco, gdzie zajmował kierownicze stanowiska w działach marketingu, sprzedaży oraz zarządzania produktem.

Z Mastercard w ramach programu Priceless Specials współpracuje już ponad 70 marek detalicznych, a dodatkowo 13 banków – wydawców kart tej sieci.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.