Act For Food - nowy program i nowa komunikacja Carrefoura [wideo]

Carrefour Polska wyda 185 mln euro na rozwój rolnictwa ekologicznego w Polsce. W reklamach zdrowa żywność zastępuje Napoleona, a w Warszawie przed końcem roku ruszy sklep convenience pod szyldem Carrefour Bio.

Carrefour Polska wprowadza program pod nazwą Act For Food, będący częścią strategii Carrefour 2020. Towarzyszy mu nowa komunikacja, która obejmować ma kampanię telewizyjną oraz silniejsze niż wcześniej działania digitalowe i promocję w social mediach.

W telewizji pojawiły się już pierwsze spoty, za kreację których odpowiada Saatchi & Saatchi IS. Media planowały Arena Media i K2 Media.

– Rezygnujemy z kampanii z Napoleonem, jednak była ona wielkim sukcesem, dlatego tym razem zaufaliśmy tym samym partnerom, jeśli chodzi o kreację i media – skomentował Marcin Olech, dyrektor marketingu Carrefour Polska.

Komunikacja nabiera zupełnie nowego charakteru – teraz Carrefour pochwali się zaangażowaniem w "transformację żywieniową"' – informuje o Act For Food, pokazując zwykłych ludzi i zdrową żywność od lokalnych dostawców.

Jednym z punktów programu jest m.in. projekt grantowy, w ramach którego Carrefour przekaże 184,8 tys. euro na rozwój rolnictwa ekologicznego w Polsce. Za pośrednictwem Fundacji AgriNatura wesprze 20 gospodarstw ekologicznych, a przy współpracy ze Społecznym Instytutem Ekologicznym – pięć gotowych na konwersję na uprawy eko.

Christophe Rabatel, od lipca prezes Carrefour Polska, poinformował także, iż jeszcze przed końcem br. w Warszawie ruszy testowa placówka pod szyldem Carrefour Bio. Na asortyment tego sklepu convenience składać się będą wyłącznie produkty bio i ekologiczne. Sieć zakłada rozwój szyldu w systemie franczyzowym.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.