Act For Food - nowy program i nowa komunikacja Carrefoura [wideo]
Carrefour Polska wyda 185 mln euro na rozwój rolnictwa ekologicznego w Polsce. W reklamach zdrowa żywność zastępuje Napoleona, a w Warszawie przed końcem roku ruszy sklep convenience pod szyldem Carrefour Bio.
W telewizji pojawiły się już pierwsze spoty, za kreację których odpowiada Saatchi & Saatchi IS. Media planowały Arena Media i K2 Media.
– Rezygnujemy z kampanii z Napoleonem, jednak była ona wielkim sukcesem, dlatego tym razem zaufaliśmy tym samym partnerom, jeśli chodzi o kreację i media – skomentował Marcin Olech, dyrektor marketingu Carrefour Polska.
Komunikacja nabiera zupełnie nowego charakteru – teraz Carrefour pochwali się zaangażowaniem w "transformację żywieniową"' – informuje o Act For Food, pokazując zwykłych ludzi i zdrową żywność od lokalnych dostawców.
Jednym z punktów programu jest m.in. projekt grantowy, w ramach którego Carrefour przekaże 184,8 tys. euro na rozwój rolnictwa ekologicznego w Polsce. Za pośrednictwem Fundacji AgriNatura wesprze 20 gospodarstw ekologicznych, a przy współpracy ze Społecznym Instytutem Ekologicznym – pięć gotowych na konwersję na uprawy eko.
Christophe Rabatel, od lipca prezes Carrefour Polska, poinformował także, iż jeszcze przed końcem br. w Warszawie ruszy testowa placówka pod szyldem Carrefour Bio. Na asortyment tego sklepu convenience składać się będą wyłącznie produkty bio i ekologiczne. Sieć zakłada rozwój szyldu w systemie franczyzowym.