Żywiec Zdrój wprowadza etykiety z bohaterami "Gwiezdnych wojen"

Woda dla dzieci trafia na rynek w nowej odsłonie.

Najpopularniejszych bohaterów serii "Gwiezdne wojny" można znaleźć na etykietach wody źródlanej Żywiec Zdrój dla dzieci (Danone). Jak zapewnia producent, bohaterowie zachęcają do dokonywania zdrowszych wyborów przy sklepowej półce.

Marketer zachęca dzieci do sięgania po wodę m.in. na podstawie opublikowanych niedawno badań. Mają wskazywać, że 50 proc. dzieci w Polsce, w wieku od 4 do 6 lat, wypija jej znacznie mniej, niż zalecają eksperci.

Rey, Chewbacca, C-3PO i inne postacie z serii zagościli na butelkach o pojemności 330 ml i 500 ml, zachęcając dzieci do regularnego sięgania po wodę. Nową serię Żywiec Zdrój dla dzieci można znaleźć na sklepowej półce od sierpnia do listopada br. w wybranych punktach sprzedaży. Kampania promocyjna obejmować będzie działania reklamowe prowadzone w telewizji oraz internecie na wybranych kanałach tematycznych skierowanych do dzieci. Za kreację i realizację działań odpowiada VML. Media na potrzeby kampanii kupuje MediaCom.

Katarzyna Woźniak 349 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.