NC+ przekonuje w nowej kampanii, że ma "najwięcej najlepszej piłki"

Działania reklamowe realizują: Havas Warsaw, Dobro i Havas Media.

Platforma satelitarna NC+ rusza z nową kampanią pod hasłem: "Najwięcej najlepszej piłki w NC+". Operator wskazuje, że abonenci jego platformy mogą śledzić rozgrywki najbliższego sezonu Ligi Mistrzów UEFA na kanałach Polsat Sport Premium, Lotto Ekstraklasy, Premier League, NBA, siatkarskiej Ligi Mistrzów CEV na kanałach Canal+, Bundesligi, LaLiga Santander, Ligi Mistrzów piłki ręcznej EHF na kanałach Eleven Sports i Canal+, Serie A na Eleven Sports, PGNiG Superligi na nSport+ i innych. Dodatkowo wybrane transmisje sportowe realizowane są w jakości obrazu 4K.

W ramach kampanii zostały zaplanowane działania w telewizji, stacjach radiowych, mediach online i punktach sprzedaży NC+. Spot telewizyjny w humorystycznej konwencji nawiązuje do planowanego skoku rabunkowego, który jednak ciągle jest odwlekany ze względu na ciekawe transmisje sportowe, które każdy z członków gangu chce obejrzeć danego dnia.  

Za kreację spotów telewizyjnych i materiałów online odpowiada agencja Havas Warsaw. Odświeżoną stronę Ncplus.pl przygotował dział digital marketingu platformy NC+ we współpracy z Havas Warsaw. Spot telewizyjny wyreżyserował Sebastian Pańczyk, a produkcją zajął się dom produkcyjny Dobro. Media do kampanii całościowo zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

Przypomnijmy, że w zeszłym roku platformę NC+ (2,1 mln abonentów na koniec ub.r.) w przetargu na prawa do transmisji Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA przelicytował Cyfrowy Polsat (ok. 3,5 mln abonentów), który kupił te prawa na trzy kolejne sezony, czyli do 2020/21 r. NC+ nabyła prawa do dystrybucji kanałów Polsatu z tymi transmisjami – abonenci NC+ mający Canal+ zobaczą wszystkie mecze tych rozgrywek bez dodatkowych opłat do końca br. (w ramach tzw. otwartego okna). Sublicencję na mecze Ligi Mistrzów (jedno spotkanie tygodniowo oraz skróty pozostałych) do 2021 r. kupiła od Cyfrowego Polsatu także Telewizja Polska.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.