Henkel wprowadza Persil Premium

Koncern wprowadził na rynek wersję premium marki swoich produktów do prania - w formie kapsułek i żelu.

Henkel wprowadził na rynek Persil Premium - subbrand, którego formuła ma, jak zapewnia producent, jeszcze skuteczniej walczyć z plamami i pozwalać zachować ubraniom świeżość na dłużej.

Producent podkreśla, że formuła Persil Premium ma łączyć wzmocnione enzymy zwalczające uciążliwe plamy z opatentowanymi składnikami zapachowymi, które utrzymują świeżość prania do 4 tygodni przy przechowywaniu w garderobie.

Linia Persil Premium zostanie wprowadzona we wszystkich krajach Europy Środkowo-Wschodniej, a towarzyszyć jej będą nowa kampania telewizyjna, aktywności samplingowe, a także działania reklamowe i promocyjne w sklepach.

Ceny poszczególnych wariantów kapsułek i żelów wahają się w przedziałach od 16,99 zł za 12 sztuk do 29,99 zł za 32 sztuki. Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało nam się ustalić, która agencja odpowiada za kreacje i realizację kampanii. Media dla marek z portfolio Henkla kupuje Wavemaker.

Katarzyna Woźniak 349 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.