YouTube udostępnia wertykalne reklamy wideo

Z opcji łączenia reklam wertykalnych i horyzontalnych skorzystał już Hyundai.

Na YouTube dostępne są wertykalne reklamy wideo w modelu TrueView oraz kampaniach promujących aplikacje. Dostosowanie wymiarów reklamy do preferencji internautów ma im zapewnić wygodniejsze korzystanie z mobilnej wersji platformy, a tym samym umożliwić zwiększenie poziomu ich zaangażowania.

Niedawnym przykładem zastosowania kombinacji wertykalnych i horyzontalnych reklam wideo jest kampania nowego modelu SUV-a firmy Hyundai. W jej wyniku uzyskano 33-proc. wzrost świadomości marki i prawie 12-proc. wzrost dotyczący rozważenia zakupu jednego z modeli Hyundai (dane z YouTube Brand Lift, 2018 r.).

Maciej Florek 1969 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.