Neo Make Up - nowa marka Cosmo Group

Jeden z liderów rynku lakierów hybrydowych wchodzi w segment premium kosmetyków do makijażu.

Firma Cosmo Group, właściciel takich marek jak: NeoNail, MylaQ, Revi Titanium Nails i Black Lashes, jeden z liderów rynku lakierów hybrydowych, wprowadziła na rynek nową polską markę kosmetyków kolorowych do makijażu – Neo Make Up. Marka pozycjonuje się w segmencie premium i posługuje hasłem "Perfection is simple". 

Ruszyła już kampania marketingowa obejmująca działania w internecie, social mediach oraz prasie lifestyle'owej. Miesięczna kampania w internecie ma dotrzeć do 2,5 mln PolekBanery reklamowe będą umieszczone na kobieta.onet.plkobieta.wp.plkobieta.gazeta.plkafeteria.pllula.pl i innych kobiecych portalach internetowych.

Firma poinformowała nas, że nie ujawnia agencji, z którymi współpracuje.

Kosmetyki NEO Make Up są dystrybuowane przez sklep internetowy www.neomakeup.com, w 100 drogeriach w Polsce oraz w sieci perfumerii Douglas. 

Jak podaje firma, kosmetyki z portfolio Cosmo Group trafiają do ponad 1 tys. punktów sprzedaży w Polsce oraz są eksportowane do 34 krajów na całym świecie.

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.