PKO BP: więcej klientów używa już aplikacji mobilnej niż tradycyjnego serwisu transakcyjnego

W sierpniu br. liczba logowań do IKO po raz pierwszy przekroczyła liczbę logowań do iPKO.

PKO BP, największy krajowy bank, podał, że w sierpniu br. jego klienci (oraz klienci Inteligo) logowali się do aplikacji mobilnej IKO ponad 44 mln razy. Po raz pierwszy liczba logowań do aplikacji przekroczyła logowania do tradycyjnego serwisu transakcyjnego (iPKO).

– To wynik, który nawet na nas robi ogromne wrażenie – nie ukrywa Łukasz Kuc, dyrektor biura kanałów cyfrowych w PKO BP.

Aplikację IKO ma w swoich smartfonach 2,8 mln klientów PKO BP (dane po I połowie br.). Bank wprowadził ją w 2013 r. Podliczył też, że pierwsze 50 milionów transakcji w aplikacji użytkownicy IKO wykonali w ciągu ponad 4 lat, a kolejne 50 milionów już w zaledwie 8 miesięcy.

Maciej Burlikowski 1017 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.