Ruszyła kampania Born2be w Polsce i na Ukrainie [wideo]

Za produkcję filmu odpowiada Flota Filmowa, wyreżyserował go Marcin Filipowicz.

Młoda mama, "rebel girl", longboarderka oraz tancerka to cztery bohaterki nowej kampanii sklepu internetowego Born2be należącego do AzaGroup. Kampania sklepu prowadzona jest w Polsce oraz na Ukrainie.

Głównymi postaciami kampanii są dziewczyny, które w każdej życiowej roli, np. mamy czy pracowniczki biura, potrafią być sobą. W filmie pokazują swoją codzienność, która dzięki nim samym wcale zwykła nie jest.

Za produkcję filmu odpowiada Flota Filmowa, wyreżyserował go Marcin Filipowicz. Spot będzie emitowany na kanałach digitalowych w wersji 30, 15, 6 sekund oraz – w zależności od rynku – po polsku lub ukraińsku. Za działania w tym obszarze odpowiada dom mediowy Optimise.

Kampania dla polskiej wersji sklepu pojawi się także w całej Polsce na nośnikach OOH (citylighty, reklamy wielkoformatowe), w prasie modowej zakupionej przez dom mediowy Mastermind (m.in. w "Avanti", "Joy", "Glamour", "Olivia"). Po raz pierwszy AzaGroup zainwestowała w mural reklamowy, który powstał w centrum Warszawy przy ul. Marszałkowskiej 78. Na Ukrainie działania obejmują emisję spotu w telewizji i internecie.

Poprzednie dwie duże kampanie zbudowały silną pozycję marki Born2be na polskim rynku. Jesienne działania  mają wzmocnić tę już zbudowaną świadomość. – Na Ukrainie działamy znacznie krócej, zatem pełną parą pracujemy nad rozpoznawalnością Born2be. Obecna, szeroko zakrojona kampania w telewizji i internecie właśnie temu ma służyć – powiedział Daniel Duniak, marketing director w AzaGroup.

Born2be.pl (od niedawna również na Ukrainie jako Born2be.com.ua) nie jest jedynym sklepem internetowym prowadzonym przez AzaGroup. Firma zarządza również serwisami Renee.pl oraz Multu.pl.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.