UPC Polska ze specjalnym eventem nad Wisłą

Marketer promuje internet 1 Gb/s.

UPC Polska przygotowało specjalne wydarzenie w Warszawie promująca ofertę szybkiego internetu 1 Gb/s. Na Bulwarach Wiślanych został zorganizowany flashmob. Zwieńczeniem pokazu tanecznego było włączenie światła skierowanego w niebo na praskim brzegu Wisły i rozbłyśnięcie neonowej instalacji nawiązującej do symbolu Warszawy – Pałacu Kultury. Neon i instalację świetlną można zobaczyć na Bulwarach Wiślanych do 1 października

Niestandardowa akcja wspiera działania reklamowe prowadzone w telewizji, radiu, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kreację kampanii przygotowały agencje Opus B oraz GoldenSubmarine. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, który wspólnie z Future Media zajął się również realizacją projektu na barce i laserem. Akcje ambientowe w kilkunastu lokalizacjach miasta i event główny przygotowała agencja Reequest Events.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.