Agencja FCB Bridge2Fun w I poł. br. zarobiła o 45 proc. więcej

Dzięki pracy dla T-Mobile, Lotosu, Born2be oraz Showmaksa w ciągu sześciu miesięcy agencja uzyskała 5,45 mln zł wpływów.

Agencja reklamowa FCB Bridge2Fun wciąż na fali wznoszącej. Jej przychody w pierwszej połowie br. wyniosły 5,45 mln zł, co oznacza, że były o 45 proc. wyższe od osiągniętych w pierwszym półroczu 2017 r. (3,76 mln zł).

Było to możliwe m.in. dzięki pracy dla operatora sieci komórkowej T-Mobile Polska, jej głównego klienta, ale także dla Grupy Lotos, drugiego po PKN Orlen koncernu naftowego w kraju, dla którego agencja zrealizowała kampanię pt. "Naj nie bierze się znikąd" związaną ze sponsoringiem piłkarskiej reprezentacji na mundial w Rosji. Agencja pracowała także w dalszym ciągu dla serwisu VoD Showmax.pl oraz dla sklepu internetowego Born2Be.

Przychody agencji FCB Bridge2Fun w I połowie br. stanowiły już 20,6 proc. przychodów całej grupy 4Fun Media, do której ona należy.

Maciej Burlikowski 1017 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.