Travel Channel, TTV i TVN Turbo promują nowe programy
Kampanie stacji z Grupy TVN Discovery Polska realizowane będą na nośnikach OOH.
Travel Channel od 4 października rusza z emisją premierowego cyklu "Jestem z Polski". To nowa formuła, oparta m.in. na podróżniczych wideoblogach i materiałach archiwalnych Polaków mieszkających za granicą. Promocyjny spot reklamowy emitowany jest na blisko 3 tys. ekranów LCD w 15 hotelach pięcio- i czterogwiazdkowych. Grupa TVN zdecydowała się również na wykorzystanie powierzchni reklamowej około 90 pojazdów autobusowych. Kampania zrealizowana zostanie w 6 lokalizacjach (Łódź, Wrocław, Szczecin, Warszawa, Trójmiasto oraz rejon GOP).
Telewizja TTV rusza z cyklem "Rinke na krawędzi". To osobisty projekt telewizyjny producenta Rinke Rooyensa, który przez blisko rok wspierał bezdomnych do zmiany ich życia. Kampania reklamowa programu prowadzona jest na dworcach kolejowych oraz w przejściach podziemnych na terenie Warszawy, Gdańska i Poznania.
W programie "Garaż Dudy" w TVN Turbo zostaną zaprezentowane metamorfozy motoryzacyjne przygotowane przez Grzegorza Dudę, od lat konstruującego samochody rajdowe i wyścigowe. Ekrany LCD emitujące spot reklamujący nową produkcję stacji pojawią się w 70 warsztatach samochodowych na terenie 15 miast.