Travel Channel, TTV i TVN Turbo promują nowe programy

Kampanie stacji z Grupy TVN Discovery Polska realizowane będą na nośnikach OOH.

Firma Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH, realizuje kampanię promocyjną trzech programów telewizyjnych dla wybranych stacji z portfolio Grupy TVN Discovery Polska: Travel Channel, TTV oraz TVN Turbo. Działania zaplanowane do połowy października br. wykorzystują nośniki reklamowe, dopasowane do zróżnicowanych grup celowych. Kampanie są realizowane we współpracy z domem mediowym Starcom.

Travel Channel od 4 października rusza z emisją premierowego cyklu "Jestem  z Polski". To nowa formuła, oparta m.in. na podróżniczych wideoblogach i materiałach archiwalnych Polaków mieszkających za granicą. Promocyjny spot reklamowy emitowany jest na blisko 3 tys. ekranów LCD w 15 hotelach pięcio- i czterogwiazdkowych. Grupa TVN zdecydowała się również na wykorzystanie powierzchni reklamowej około 90 pojazdów autobusowych. Kampania zrealizowana zostanie w 6 lokalizacjach (Łódź, Wrocław, Szczecin, Warszawa, Trójmiasto oraz rejon GOP).

Telewizja TTV rusza z cyklem "Rinke na krawędzi". To osobisty projekt telewizyjny producenta Rinke Rooyensa, który przez blisko rok wspierał bezdomnych do zmiany ich życia. Kampania reklamowa programu prowadzona jest na dworcach kolejowych oraz w przejściach podziemnych na terenie Warszawy, Gdańska i Poznania.

W programie "Garaż Dudy" w TVN Turbo zostaną zaprezentowane metamorfozy motoryzacyjne przygotowane przez Grzegorza Dudę, od lat konstruującego samochody rajdowe i wyścigowe. Ekrany LCD emitujące spot reklamujący nową produkcję stacji pojawią się w 70 warsztatach samochodowych na terenie 15 miast.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.