Piątnica wprowadza Skyr - jogurt typu islandzkiego

Autorami kampanii online są Plej i Melting Pot.

Trwa kampania digital promująca Skyr, jogurt typu islandzkiego z Piątnicy. Za koncept i realizację kampanii obejmującej współpracę z influencerami oraz social media odpowiada agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot.

Skyr to tradycyjny produkt mleczarski Islandczyków. W Piątnicy rozpoczęto jego produkcję zgodnie z tradycyjną recepturą. Dlatego Skyr z Piątnicy jest "islandzki po naszemu", co stanowi ideę przewodnią całej kampanii. W działaniach wykorzystano różne formaty socialmediowe łączące wątki i frazy islandzkie i polskie, a nawet podlaskie z Piątnicy. Jogurt testowały m.in. Sprytne Babki, Kocham Gotować, Treneiro Vlog czy Lotar. Dodatkowo OSM Piątnica zaprosiła na Podlasie jednego z najbardziej znanych polskich youtuberów - Krzysztofa Gonciarza. Gonciarz odwiedził m.in. Biebrzański Park Narodowy, pływał kajakiem i trenował do maratonu, a także znalazł chwilę, by spotkać się z fanami przy fabryce OSM Piątnica. Jego działania będzie można oglądać na YouTube.

- Skyr to produkt, który wyróżnia bardzo wysoka zawartość białka i 0 proc. tłuszczu. Jest idealny jako przekąska dla osób uprawiających sport, a także dla wszystkich prowadzących aktywny tryb życia. Tacy właśnie są zaangażowani w kampanię influencerzy i do takich osób kierowaliśmy naszą kampanię - przekonuje Sylwia Kocon, dyrektor marketingu OSM Piątnica.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.