Grand Prix konkursu Performance Marketing Diamonds dla agencji Performics i firmy W. Kruk
Projekt otrzymał także tytuł The Most Effective Sales Campaign.
Kluczowym celem nagrodzonej w konkursie kampanii było zwiększenie sprzedaży w kanale online W. Kruk, w szczególności w grupie wiekowej 18 – 34. Strategia opierała się na założeniu, że właśnie ta grupa docelowa niesie największy potencjał zmiany dotychczasowych zwyczajów zakupowych w kategorii biżuterii, czyli zachęcenia ich do częstszych zakupów produktów jubilerskich w e-sklepie W. Kruk. Performics zaproponował kampanię łączącą tradycyjne obszary marketingu efektywnościowego: search, social, content performance, retargeting, marketing automation, display i cashback z działaniami ukierunkowanymi na pozyskanie nowych klientek, w tym również z zakresu influencer marketingu. Efekty kampanii znacznie przekroczyły zakładane cele sprzedażowe, a W. Kruk zdecydował o kontynuowaniu trwającej już trzy lata współpracy z agencją Performics.
W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.