Robert De Niro będzie reklamował samochody Kia [wideo]

Kampania z jego udziałem ma wprowadzić na rynek elektryczny crossover o nazwie e-Niro.

Aktor Robert De Niro, m.in. dwukrotny zdobywca Oscara, wystąpi w europejskiej kampanii samochodów koreańskiego producent Kia Motors. Kampania, która będzie prowadzona w telewizji, internecie i prasie, będzie wspierać wprowadzenie na rynek nowego elektrycznego crossovera tej marki o nazwie e-Niro.

Kreację kampanii przygotowała agencja Innocean Worldwide Europe. Kampania rozpocznie się w listopadzie, a sprzedaż nowego crossovera w Europie producent zapowiada na przełomie roku.

Model e-Niro zdaniem Kia ma przełamywać ograniczenia, z którymi samochody elektryczne były kojarzone do tej pory – przede wszystkim ich krótkiego zasięgu. Kia e-Niro ma być w stanie przejechać na jednym ładowaniu akumulatora do 485 kilometrów (w cyklu mieszanym), a w mieście – do 615 km. Kampania ma również przełamywać stereotyp dotyczących wysokiej ceny zakupu tzw. elektryków.

Planowaniem i zakupem mediów dla Kia Motors Polska zajmuje się dom mediowy Havas Media.

Maciej Burlikowski 1017 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.