Wedel z myślą o gamerach

Lotte Wedel organizuje platformę Wedel Up!

Wraz z nadchodzącymi targami PGA (Poznań Game Arena) rusza kolejna odsłona projektu Wedel Up! zainicjowanego przez E. Wedel (Lotte Wedel). Marka będzie obecna wśród wystawców wydarzenia z własną, gamingową strefą, proponując uczestnikom nietypowe atrakcje.

Po inauguracji projektu Wedel Up! na Intel Extreme Masters Katowice 2018, marka ponawia działania w przestrzeni e-sportu. W tym celu marka na PGA 2018 (12-14 października) ponownie przygotuje atrakcje i gry.

Działania rozpocznie "Rozgrzewka przed e-sportem”, której celem jest "rozgrzanie” graczy przed PGA 2018. W kampanii display, która rozpoczęła się 27 września br., zagrają oni w retro gry mobilne, np. popularny niegdyś labirynt. Ma PGA 2018  marce będzie towarzyszyć hasło "Zagrajmy inaczej”. Dla uczestników PGA zostały przygotowane stanowiska do dwóch gier: CS:GO oraz Fortnite z oryginalnymi zasadami. W rozgrywkach nie będzie wygranych, mają liczyć się radość, kreatywność i dobra zabawa.
Na potrzeby działań Wedel podjął współpracę z czwórką popularnych gamerów, których będzie można spotkać w strefie Wedel UP! w duetach. Wśród gamerów znajdą się: Manoyek (Fortnite) i PAGO (CS:GO) oraz SkyeN (Fortnite) i Blackfireice (Heartstone).

Za komunikację i działania z influencerami odpowiada Walk PR, za komunikację w internecie - Geometry Global, za współpracę z PGA i komunikację projektu - OMD.

Katarzyna Woźniak 362 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.