Zalando wprowadza kosmetyki do oferty w Polsce

Polska i Austria będą pierwszymi po Niemczech rynkami, na których Zalando - znane dotąd u nas jako platforma modowa - sprzedawać będzie kosmetyki.

Zalando rozpoczyna sprzedaż kosmetyków online na rynku międzynarodowym. W pierwszej kolejności oferta z tego segmentu pojawi się w Polsce i Austrii. Asortyment kosmetyków pielęgnacyjnych dla kobiet i mężczyzn pojawić ma się w tu przed świętami Bożego Narodzenia, a dystrybuowany będzie z centrum logistycznego w Erfurcie w Niemczech.

Wcześniej, latem tego roku oferta “beauty for women” została wprowadzona na rynek niemiecki. Teraz Zalando poszerza ją  o produkty pielęgnacyjne dla mężczyzn. Asortyment “beauty for men” obejmie 1,5 tys. artykułów 25 marek. Produkty będą dostępne również stacjonarnie, w tzw. "Beauty Station" w Berlinie, gdzie klienci mają możliwość przetestowania produktów oraz skorzystania z porad specjalistów kosmetycznych.

 - Nasze pierwsze dane wskazują, że 70 proc. naszych klientów podczas zakupów z segmentu beauty kupuje również odzież, co potwierdza naszą strategię opartą o model cross-selling. Z tego powodu uznaliśmy, że to właściwy moment na poszerzenie kategorii Beauty o produkty dla mężczyzn oraz wprowadzenie do sprzedaży kosmetyków w Polsce i Austrii - komentuje Claudia Reth, vice prezes kategorii specialities w Zalando.

Zalando jest internetową platformą modową i lifestyle’ową dla kobiet, mężczyzn i dzieci, z siedzibą w Berlinie. Operuje w 17 krajach Europy.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.