Skoda prezentuje pierwszą w Polsce reklamę na żywo

60-sekundowa transmisja live z największej hali zdjęciowej w kraju, z ruchomą scenografią i jednocześnie koncertem na żywo w TV i online. Za projekt reklamowy odpowiadają Isobar Polska oraz Propeller Film.

W sobotę (6 października) czeska marka samochodów Skoda (Volkswagen Group Polska) zaprezentowała pierwszą w Polsce reklamę na żywo, transmitowaną za pośrednictwem kilku różnych środków masowego przekazu w tym samym czasie. Za projekt reklamowy odpowiadają Isobar Polska oraz Propeller Film. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy PHD. Spot telewizyjny nowej Skody Fabia był jednocześnie realizowany i emitowany na żywo na antenie TVN, w kanałach social media, czołowych portalach internetowych, punktach sprzedaży, kinie oraz kanałach influencerów. Emisję reklamy w internecie zwieńczył koncert Bovskiej, promujący nową płytę wokalistki pt. "Kęsy".
 
Celem działań reklamowych marki jest komunikacja benefitów nowego modelu Fabii, m.in.: nowoczesnych technologii oraz zaawansowanych systemów bezpieczeństwa takich jak nowe reflektory ze światłami do jazdy dziennej LED, system wspomagania ruszania Hill Hold Control oraz funkcja Easy Light Assist, czyli automatyczne włączenie świateł mijania. Aktywności są kolejnym etapem kampanii pod hasłem: "Teraz możesz mieć wszystko".  

– Chcąc podkreślić, że Skoda to marka samochodowa, która innowacje ma w swoim DNA, zdecydowaliśmy się sięgnąć po format, który do tej pory nie był jeszcze w Polsce wykorzystany. Reklama realizowana i pokazywana na żywo jednocześnie w wielu kanałach komunikacji to wyjątkowe przedsięwzięcie – mówi Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu marki Skoda.

Nowatorska produkcja w historii polskiej reklamy realizowana jest przez Tadeusza Śliwę, czołowego polskiego reżysera reklamowego i twórcę m.in. "Ucha Prezesa". Podczas transmisji 60-sekundowego mastershota z największej hali zdjęciowej w Polsce z ruchomą scenografią, po której będą się przemieszczały samochody, Bovska na żywo wraz z zespołem wykonała cover utworu "You Got It" Roya Orbisona.
 
– Projekt Skoda Fabia Live to innowacja dla naszego klienta, ale także dla nas. Akcję polegającą na symultanicznym wykorzystaniu tak wielu technologii i kanałów komunikacji zarówno w mediach online, jak i offline w czasie rzeczywistym realizujemy po raz pierwszy – mówi Natalia Skrzypek, social media stack leader w Dentsu Aegis Network Polska oraz współautorka pomysłu na akcję.

Działaniom komunikacyjnym towarzyszy product placement w programie "Mam talent". Mnogość kanałów komunikacji dopełnia zaangażowanie influencerów (Bovska, Rafał Masny z Abstrachuje TV). Spot reklamowy będzie transmitowany m.in. w kinach, na ekranach sklepowych Media Markt, stronach głównych portali Wp.pl i Gazeta.pl oraz na profilach: Skoda, TVN, WP.PL, Dentsu Aegis Network Polska, Propeller Film, Isobar Polska, na Facebooku oraz na Instagramie Rafała Masnego i Bovskiej.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.