Wkrótce premiera serialu kryminalnego "Znaki" [wideo]

Nową produkcję AXN wspiera wielokanałowa komunikacja.

Z początkiem października wystartowały działania promocyjne wspierające premierę najnowszej lokalnej produkcji AXN, serialu "Znaki". To produkcja kryminalna z elementami mystery i thrillera obyczajowego, której akcja rozgrywa się w Górach Sowich.

Kampania promocyjna skupia się na działaniach w telewizji, internecie i prasie. AXN w komunikacji wykorzystuje również reklamy outdoorowe. Działania będą prowadzone przez cały październik. Kampania telewizyjna obejmuje 30-sekundowe spoty, wizerunkowy – promujący jesienną ramówkę AXN, i produktowy – promujący serial "Znaki". Są one emitowane na kanałach z grup Polsat i TVN. Kampania w internecie obejmuje formaty displayowe, w tym formaty wideo i reklamy na urządzeniach mobilnych. "Znaki" są promowane m.in. w takich portalach jak Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, a także w portalu tematycznym Filmweb. Kampanię online uzupełniają działania w wyszukiwarkach. Działania promocyjne w prasie skupiają się na obecności w TV-guidach i są prowadzone w tygodnikach z grupy Bauer – "Tele Tydzień" i "To & Owo". Serial promowany jest również w tygodniku "Newsweek". Kampania outdoorowa to reklamy typu citylight zlokalizowane w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, we Wrocławiu i w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska. Za koncept kreatywny kampanii odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan.

Partnerami strategicznymi serialu są: Skoda Polska, mPTech, Allegro, Ubisoft i Bakoma. Skoda Polska zaprezentuje w serialu swój najnowszy SUV Kodiaq; firma mPTech pokaże wzmocnione telefony Hammer i modele myPhone; Allegro przedstawi atrakcyjność swojego serwisu dla użytkowników w różnym wieku; Ubisoft ulokuje dwie ze swoich gier – "Assassin’s Creed Odyssey" i "Rainbow Six", a Bakoma – jogurt Bakoma Men.

Premiera serialu "Znaki" odbędzie się w środę 10 października o godz. 22 w AXN.

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.