Nowa kampania Getin Banku [wideo]

Przy kampanii pracowały BBDO, OMD i Performics, produkcją zajął się Opus Film.

Getin Bank ruszył z nową odsłoną kampanii konta oszczędnościowego. Jej bohaterem ponownie został Tomek, „człowiek z zasadami”, znany z poprzednich edycji. W nowej reklamie Getin Banku w humorystyczny sposób przekonuje, że warto odkładać.

Ogólnopolska kampania obejmuje telewizję, internet i kino. Spot został przygotowany w wersjach
30- i 15-sekundowej. Kampania telewizyjna będzie wspierana intensywnymi działaniami digitalowymi z wykorzystaniem angażujących formatów wideo oraz reklam na największych polskich portalach. Konto oszczędnościowe będzie promowane również w mediach społecznościowych, przy wykorzystaniu reklam w wyszukiwarkach, a także profilowania behawioralnego. Dodatkowo w placówkach Getin Banku pojawią się ulotki oraz reklamy na witrynach.

Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja BBDO Warszawa, produkcją zajął się Opus Film,
a spot wyreżyserował Bartek Ignaciuk. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD. Kreację kampanii digital przygotował Getin Noble Bank, a za działania performance odpowiada agencja Performics.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.