McDonald's zbadał zwyczaje śniadaniowe Polaków

Sieć prezentuje wyniki raportu i oferuje dziś muffina śniadaniowego za 3 zł przez cały dzień.

Firma Danae na zlecenie McDonald’s Polska sprawdziła zwyczaje śniadaniowe Polaków. Wbrew obiegowej opinii nie omijamy pierwszego posiłku w ciągu dnia.

Jak wykazały badania w raporcie, ok. 83 proc. mieszkańców kraju deklaruje, że mimo porannego pośpiechu zaczyna dzień od posiłku, 9 proc. spożywa śniadanie kilka razy w tygodniu, natomiast jedynie 6 proc. rezygnuje z niego całkowicie. Raport wykazał również, że Polacy preferują smaczne śniadania – 37 proc. ankietowanych, 35 proc. jada śniadania ciepłe, a 32 proc. wybiera łatwą formę śniadania. Sięgamy najczęściej po pieczywo (ok. 83 proc.), herbatę (ok. 65 proc.) i ser/wędliny/jajka (ok. 55 proc.). Większość ankietowanych wybiera śniadania w wytrawnej postaci – jedynie 11 proc. badanych preferuje pierwszy posiłek na słodko i są to głównie kobiety. Jeśli chodzi o miejsce, najchętniej jemy śniadania w domu (aż 92 proc. ankietowanych).

Unikający śniadań za główne powody podają brak czasu (40 proc.) oraz brak apetytu (41 proc.).
Aby przekonać do swojej oferty śniadaniowej, McDonald’s przygotował akcję promocyjną "All day McMuffin”. W dniu 10 października kanapka McMuffin Jajko i Bekon z menu McDonald’s będzie dostępna w promocyjnej cenie 3 zł przez cały dzień.

Katarzyna Woźniak 362 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.