Troje Polaków w jury 25. Festiwalu Golden Drum

Festiwal odbywa się w dniach 17-19 października w słoweńskim kurorcie Portorož nad Adriatykiem.

W jury tegorocznego 25. Międzynarodowego Festiwal Kreatywności Golden Drum zasiądzie troje Polaków: Izabela Albrychiewicz, CEO Wavemaker, Jakub Korolczuk, executive creative director Grey Group Poland, i Zofia Bugajna-Kasdepke, business developement director MSL CEE.
 
Obradom jury będą w br. przewodzili Adrian Botan, global executive creative director McCann Worldgroup, przewodniczący European Creative Leadership Council w Wielkiej Brytanii oraz Jaime Mandelbaum, Chief Creative Officer w VMLY&R. 1200 pomysłów z 28 krajów będzie rywalizować o nagrody przyznawane w dwóch głównych obszarach: "co?" (najlepsze rozwiązania kreatywne i najbardziej efektywne wdrożenia pomysłów w tradycyjnych kategoriach, czyli film, prasa, OOH, digital i mobile, audio, zasięg, rozwiązania zintegrowane i rzemiosło) i "dlaczego?" (realizacja celów komunikacji marketingowej, m.in. aktywacja, budowanie marki, rozrywka i innowacja).
 
Pełen program tegorocznego Golden Drum znajdziecie tutaj.
 
Ambasadorką festiwalu w Polsce jest Katarzyna Dragović, założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy.
"Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym wydarzenia. 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.