Wirtualna Polska z kampanią wizerunkową

Projekt reklamowy autorstwa m.in. Scholz & Friends Warszawa oraz Zenith.

Portal Wirtualna Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem: "Punkty widzenia ścierają się w Polsce". Obejmie ona m.in.: telewizję, kina, radio, prasę oraz internet, w tym social media.

- Żyjemy w różnych, spolaryzowanych światach. Mało jest już miejsc, w których mogą się one wzajemnie spotkać i poprowadzić równy dialog, również w internecie. Każdy ma prawo do swojego punktu widzenia, ale powinniśmy ze sobą rozmawiać i do tego chcemy zachęcić w tej kampanii - mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

Kampania będzie prowadzona w sieciach kin Cinema City, Multikino i Helios, w stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat, oraz innych kanałach ogólnopolskich i tematycznych, w rozgłośniach radiowych: RMF, Eska, Złote Przeboje, Tok FM oraz innych stacjach tematycznych. Reklamy pojawią się także w prasie, w tym w: "Przeglądzie", "Rzeczpospolitej" i "Zwierciadle". Spoty i kreacje online będą dostępne we wszystkich serwisach WP, a oprócz tego także na Facebooku, YouTube oraz Ipli. Dodatkowo z kampanią będą mogli zetknąć się też klienci sklepów sieci Media Markt, pasażerowie Kolei Mazowieckich oraz podróżujący autobusami ZTM w Warszawie.

Koncepcję i kreacje kampanii przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Spoty wyreżyserował Bartosz Dombrowski. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith oraz zespół marketingu Wirtualnej Polski.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.