Kamil Bednarek reklamuje Lotto [wideo]
Piosenką "Ułani, ułani" w jego aranżacji Totalizator promuje grę z okazji 100-lecia odzyskania niepodległości.
Koncept kreatywny oparty jest na znanej piosence "Ułani, ułani", do której przygotowano nowy tekst, wykonany w aranżacji Bednarka. Oprócz piosenki, która znalazła się w głównym spocie telewizyjnym i radiowym, motyw ułana występuje również w pozostałych materiałach reklamowych. Według Totalizatora współcześni "ułani" to młodzi, aktywni zaangażowani społecznie ludzie, utalentowani i innowacyjni w nauce, sporcie lub sztuce. W kampanii, w tym w spotach i na materiałach BTL, ich znakiem jest czapka ułańska.
Sprzedaż gry potrwa od 11 października do 10 listopada br. Zasady są następujące: należy skreślić 5 z 45 liczb. Są trzy stopnie wygranych: za trafienie trzech, czterech lub pięciu liczb. Można zagrać na chybił trafił lub wytypować na blankiecie własne liczby. Pojedynczy zakład kosztuje 5 zł.
Ponieważ sprzedaż gry potrwa jedynie miesiąc, szeroko zasięgowa kampania reklamowa obecna będzie w telewizji (spoty 30- i 15-sekundowe), w prasie, radiu i internecie, także na Facebooku i YouTube. Obejmie także niestandardowe formaty. W punktach sprzedaży będą eksponowane materiały BTL: plakaty, wobblery i standy z ulotkami.
Kreacją reklam zajęła się agencja Red8, spot telewizyjny wyreżyserował Arni Olafur Asgeirsson, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane