Przedstawiciele Dunnhumby, IKEA, Nielsen, Google na konferencji Shopper Day

Już 24 października wydarzenie poświęcone shopper marketingowi, e-commerce i budowaniu lojalności. Organizatorami są "Media & Marketing Polska" oraz magazyn "Handel".

Przedstawiciele m.in. firm Dunnhumby, Google, IKEA, Nielsen, Microsoft, Polomarket, Saatchi IS wystąpią na konferencji Shopper Day 24 października. Zmieniający się krajobraz handlu i zwyczaje kupujących to ogromne wyzwanie dla marketerów, ich agencji, a także samych detalistów. Dlatego w ostatnich latach to właśnie retail w wydaniu online i offline stał się najgorętszym tematem w branży marketingowej. Podczas Shopper Day przyjrzymy się najlepszym praktykom w shopper marketingu, e-commerce i budowaniu lojalności. 

Tanguy Pincemin z Dunnhumby będzie keynote speakerem podczas konferencji Shopper Day. W Dunnhumby, firmie z siedzibą w Londynie zajmującej się analizą i przetwarzaniem danych o konsumentach, Tanguy Pincemin jest obecnie dyrektorem zarządzającym mediów (in-store oraz digital) na obszar Europy. Zanim dołączył do Dunnhumby w 2017 r., przez prawie sześć lat pracował w Google, pomagając m.in. największym francuskim detalistom wdrażać nowe rozwiązania technologiczne. Zdobywał także doświadczenie po stronie firm e-commerce. 

Na konferencji zaprezentujemy także wyniki badania przegotowanego przez redakcję "Media & Marketing Polska" oraz Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna pt. "Czy Polacy pokochają e-Biedronkę" na temat handlu FMCG w internecie. 

Konferencja odbędzie się 24 października, więcej informacji na: shopperday.pl

Tomasz Wygnański 787 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.