Rusza Poradnia Influencer Marketingu

11 ekspertów będzie dzielić się swoim doświadczeniem w ramach grupy na Facebooku.

Kamil Bolek, CMO, LifeTube
Kamil Bolek, CMO, LifeTube
Inicjatywa skierowana jest do marketerów, pracowników agencji reklamowych i domów mediowych, dziennikarzy i wszystkich związanych z branżą lub zainteresowanych tematem. Każdy z członków grupy będzie mógł zadawać pytania wybranym ekspertom. Pytania wraz z odpowiedzią będą publikowane w grupie. Omówione już zagadnienia będzie można wyszukiwać za pomocą tagów.

Inicjatorem przedsięwzięcia jest Kamil Bolek, dyrektor marketingu w LifeTube, agencji influencer marketingu i sieci zrzeszającej obecnie 490 twórców wideo na YouTubie. Jak mówi Bolek, zainspirowała go działająca z powodzeniem od lat w internecie Poradnia Językowa PWN. – Mechanizm jest identyczny jak w Poradni, z tą różnicą, że realizujemy go w formie facebookowej grupy i zebraliśmy nieco większą liczbę ekspertów z różnych środowisk – mówi Bolek.

Oprócz inicjatora ekspertami w Poradni są m.in.: Jan Zając (przedsiębiorca, badacz i psycholog – Sotrender), Maciej Budzich (bloger – Mediafun), Wojciech Kardyś (reżyser i scenarzysta – Good For You), Janina Bąk (blogerka, wykładowczyni statystyki – Janina Daily), Weronika Krzymińska (Gamellon), Aleksandra Szkiłądź (DDOB), Rafał Janik (DDOB), Daniel Portka (Szeri by DDOB), Adam Drzewicki (youtuber, współautor kanału Matura to Bzdura oraz gry mobilnej “QuizHouse”), Patryk Brzozowski (youtuber, twórca kanału Kameralnie).

 

 

Paweł Piasecki 1036 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.