Bakalland edukuje o zdrowych przekąskach
Kampania dotyczy linii produktów "Chwyć i jedz".
Hasło kampanii "Chwyć i jedz” odnosi się do zmieniającego się stylu życia Polaków, silnie akcentując użyteczność bakalii jako codzienną przekąskę. Kampania skupia się ma komunikacie, że suszone owoce, orzechy czy ziarna z nowej linii produktowej są pełnym wartości i smaku impulsowym produktem on the go.
Głównym narzędziem kampanii jest 30-sek. spot, w którym o przekąskowej roli bakalii w codziennej diecie mówią zwierzęta. Działania reklamowe realizowane będą w kinach, VoD oraz kanałach social media.
Za strategię i kreację kampanii wprowadzającej nowe produkty na rynek odpowiada agencja LiquidThread. Strategią, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Spot w reżyserii Marka Cichego wyprodukował Love It Warsaw. Prowadzone są również działania PR i kontentowe oraz komunikacja w social mediach, za które odpowiada 38PR & Content Communication.
Katarzyna Woźniak
590 Artykuły
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.
Komentarze
Artykuły powiązane