Grand prix Golden Drum 2018 dla 180heartbeats + Jung von Matt

Polskie agencje otrzymały także cztery nagrody Golden Drum i cztery Silver Drum.

Agencja 180heartbeats + Jung von Matt była najbardziej nagradzaną polską agencją podczas tegorocznego 25. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Golden Drum 2018. Agencja zdobyła grand prix festiwalu za kampanię "Unbreakable rainbow" zrealizowaną dla Unilevera, Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza i Fundacji Wolontariat Równości (kategoria Food, grupa C – OOH). Oprócz grand prix agencja otrzymała za tę kampanię także Golden Drum (w grupie X – Local Spirit), a także nagrodę The Best of Good Award w kategorii Z – Social Good. 180heartbeats + Jung von Matt otrzymała również nagrodę Golden Dragon dla najlepszej niezależnej agencji festiwalu. 

Polskie agencje otrzymały w sumie cztery nagrody Golden Drum i cztery nagrody Silver Drum. Poza 180heartbeats + Jung von Matt dwie nagrody Golden Drum otrzymała agencja BBDO Warszawa za kampanię "Darkness" dla Loka Bikes (w kategorii Website & Micro Sites, grupa E – Digital & Mobile i kategoria Creative use of Data, grupa F – Reach). Statuetkę Golden Drum odebrała też agencja McCann Warsaw za kampanię "Business facelift" dla Mastercard (grupa U – Functional Efficiency).

Dwiema statuetkami Silver Drum nagrodzono Saatchi & Saatchi Warsaw za kampanię "Bee saving paper" dla organizacji Miejskie Pszczoły (kategoria Environment & Health, grupa Z – Social Good, oraz grupa W – Innovative). Silver Drum otrzymała Grey Group Poland za kampanię "Vent inspection" dla Pepco, Lewiatan, Złotych Tarasów i Straży Pożarnej (kategoria Environment & Health, Grupa Z – Social Good). Silver Drum wręczono także agencji Plej Warsaw za projekt "We help at 100" dla Biedronki i Caritasu (kategoria: Best Cast, grupa H – Craft).

Polskie agencje otrzymały w tym roku 16 nominacji, w sumie nadesłały 82 prace.

Konkurs Golden Drum What wygrała agencja McCann Bucharest za "Bihor couture" w grupie F – Reach. Konkurs Golden Drum Why wygrała agencja DDB Spain za "Finding Farina" w grupie W – Innovative. W sumie rozdano 26 nagród Golden Drums, 50 Silver Drums i 12 grand prix.

Nagrodę Golden Net dla najlepszej sieci otrzymała agencja McCann Worldgroup, nagrodę Golden Rose dla najlepszej agencji otrzymała McCann Bucharest. Nagrodę dla najlepszej Brand Grand Prix – Diesel. 

Nagrody specjalne Golden Drum Adriatic odebrał McCann Beograd i McCann Podgorica za #Unwated, Silver Drum Adriatic wręczono agencji New Moment New Ideas Company Belgrade za "One poster for peace", a Bronze Drum Adriatic agencji Publicis Belgrade za #check it. 

Konkurs Young Drummers Competition wygrał Dániel Szász i Sándor Szabó za projekt "The secret treasure of Istria". Drugie miejsce zajął Igor Pogorevici za plakat "Musical landscape", a trzecie Kristina Simeonova i Maya Zlatkova i ich praca "Hear Tartini in every step".

Adrian Botan, global executive creative director McCann Worldgroup i president of European Creative Leadership Council, oraz Cătălin Dobre, chief creative officer McCann Worldgroup Romania and regional creative director McCann CEE, odebrali Golden Watch za kampanię "Bihor couture".

Łącznie na festiwal zgłoszono 1200 prac z 28 krajów. "Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym wydarzenia.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.