TTW, Telewizja Puls i TVP ABC nagrodzone w raporcie "Nadawcy 2018"
Najnowsze wydanie raportu "Media & Marketing Polska" zawiera portrety 25 największych nadawców i po raz pierwszy osobną sekcję poświęconą VoD.
Redakcja zwróciła też uwagę na nowe produkcje telewizyjne. Miano TV Hitu Roku zyskały "Wojenne dziewczyny" (serial TVP1), a za TV Chałę Roku została uznana "Hipnoza" (program rozrywkowy TVN).
W raporcie zaprezentowano portrety 25 największych nadawców telewizyjnych, wideo (VoD) i radiowych.
Po raz pierwszy w dorocznym raporcie zaakcentowana została tematyka VoD. Redakcja przeanalizowała dokonania siedmiu największych graczy tego segmentu, a tytuł Wideo Hit Roku przyznała serialowi "Rojst" (Showmax). Mianem Rozczarowania zespół magazynu określił zjawisko fragmentaryzacji oferty VoD.
Raport „Nadawcy 2018” ma także sekcję poświęconą radiu. Obok portretów czołowych graczy rynku radiowego szeroko omówiono m.in. tematykę podcastów. Za Debiut Roku uznano Newonce.radio. Tok FM wyróżniono za konsekwencję w dążeniu do innowacji. Mianem Rozczarowania określono wyniki słuchalności Polskiego Radia.
W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.