Polpharma z serialem reklamowym w Wirtualnej Polsce

Akcja będzie się rozgrywać w salonie fryzjerskim.

Firma farmaceutyczna Polpharma zapłaci za serial reklamowy w portalu Wirtualna Polska. Będzie to sześcioodcinkowa produkcja komediowa pokazywana na stronie głównej WP, w serwisach tematycznych i kanałach social media. Emisja kolejnych odcinków w każdą środę od 7 listopada br. Serial ma promować markę Biotebal jego akcja będzie się toczyć w salonie fryzjerskim. Będą to historie fryzjera Adriana i jego stałej klientki Moniki. W tych rolach Rafał Mohr, znany z seriali "Graczykowie", "Pitbull" i "Pierwsza miłość", oraz jedna z najzdolniejszych polskich parodystek Katarzyna Kwiatkowska. Za scenariusz i reżyserię odpowiadają Michał Hawliczek i Michał Adaszewski.

Projekt dla Polpharmy realizuje m.in. jej dom mediowy Dentsu Aegis Network Polska. Za koncepcję merytoryczną, nadzór produkcji oraz strategię reklamową serialu odpowiada WP Brand Studio. Producentem wykonawczym serialu "Pod włos" jest Agencja TVN.

Maciej Burlikowski 1186 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.