Jury Kreatury nominowało 46 prac

Zwycięzców poznamy podczas gali 22 listopada.

Jury Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura 2018 nominowało do nagród 46 prac spośród 108 zgłoszeń. Dwudniowe obrady odbywały się  pod kierownictwem Dawida Szczepaniaka, executive creative directora i partnera polskiego oddziału VML. Oprócz niego w jury zasiadali także: Małgorzata Budnik - kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services, Paweł Dobrowolski - chief creative director H2H.tech, Filip Fiedorow - dyrektor marketingu IKEA Polska, Marta Łysiak - managing director agencji contentmarketingowej Labcon, Wojciech Papuziński - creative group head, Schulz Brand Friendly, Gustaw Rozmarynowski - prezes zarządu, współzałożyciel agencji Digital Kingdom, Natalia Skrzypek - social media stack leader Dentsu Aegis Network Polska, Sebastian Szysz - strategy director Zenith i Malwina Wróblewska - digital media product director LiquidThread (Publicis Media).

Z pełną listą nominowanych prac można zapoznać się tutaj. Zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali 22 listopada. 

Konkurs Kreatura organizowany jest przez VFP Communications, wydawcę serwisu MMP24 i magazynu "Media & Marketing Polska". 

Tomasz Wygnański 787 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.