Bank ING chwali się powodzeniem nietypowej akcji [wideo]
Laurki dla firm wystawiło ponad 600 osób, a część z nich wyśpiewali Mela Koteluk i Paweł Domagała.
- Cieszymy się, że nasza akcja społeczna spotkała się z pozytywnym odbiorem, a dobre opinie niosą się jak muzyka! Zgłoszonych zostało ponad 600 dobrych głosów, a różnorodność firm, ich produktów i usług jest ogromna. Klienci dzielą się opiniami o piekarniach, szewcach, fryzjerach, ale też o serwisach moto czy ośrodkach agroturystycznych. Zauważyliśmy również, że firmy same zachęcają swoich klientów do pozostawiania opinii i udziału w tej akcji, bo zależy im na "własnej piosence" - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Akcja potrwa jeszcze tylko do 30 listopada. W sumie powstanie 70 takich miniteledysków. Za pomysł i kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Gong, spoty wyreżyserowała Julia Rogowska, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a media kupił dom mediowy MullenLowe MediaHub.
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.