Pepsi z nową platformą "For the love of it"

Marka zaprezentowała nowe hasło, projekt puszki i inicjatywę muzyczną.

Marka Pepsi zaprezentowała nową platformę marketingową i slogan we wszystkich znakach towarowych - "For the Love of it". W ciągu nadchodzącego roku w ponad stu krajach na świecie pojawić się mają różnorodne treści "For the love off it", które promować mają napój gazowany dla młodszych pokoleń. Nowy slogan pojawia się na rynku razem z nowym projektem puszki, reklamami OOH i wideo. W całej Europie działania marketingowe skupią się znów wyłącznie na wariancie bez cukru - Pepsi Max.

Za kreację zmian odpowiada  agencja Goodby Silverstein & Partners, obsługująca Pepsi w USA od  2017.
W 2019 r. Pepsi po raz kolejny łączy też siły z Simonem Fullerem w zakresie najnowszej inicjatywy - zespołu pop Now United. To nowy koncept muzyki pop, który obejmuje czternastu piosenkarzy i tancerzy z wielu krajów, będących jednocześnie influencerami,  z milionami obserwujących w mediach społecznościowych. Zespół nagrać ma odświeżony dżingiel Pepsi oraz nowy muzyczny kod marki też pod hasłem "For the love of it".

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.