Wiosna w TVN: 4 nowości, 14 kontynuacji, w TVN7: "Big Brother" i serial codzienny
- Testujemy nową formę dystrybucji kontentu - deklaruje Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.
Edward Miszczak zapowiada, że jednym z głównych celów nadawcy na ten rok jest wyraźne umocnienie pozycji rynkowej TVN7. - Wiemy jak dużym zaskoczeniem dla rynku jest najnowsza oferta handlowa TVN Media mocno związana z TVN7. To nie była zmiana kosmetyczna. Poważnie inwestujemy w ten kanał. Dowodem na to są m.in. serial codzienny "Zakochani po uszy" i format "Big Brother" w nowej odsłonie, bardzo zaawansowany technologicznie. Będzie sukces – twierdzi Edward Miszczak.
Nowości mają też pojawić się w kanałach tematycznych grupy. Jedną z większych nowych producji będzie program "Salon sukien ślubnych Goka", z udziałem brytyjskiego stylisty Goka Wana, na antenie TLC.
Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.