100 dobrych uczynków na setne urodziny British Airways

To kontynuacja kampanii "BA Magic 100".

Brytyjskie linie lotnicze British Airways (BA) postanowiły uczcić 100-lecie istnienia w 2019 r. 100 dobrymi uczynkami dla klientów. Do udziału w programie zapraszane są osoby wybrane spośród tych, które podzielą się swoimi osobistymi historiami na Facebooku, Twitterze lub Instagramie, posługując się hashtagiem #BAMagic100. To kontynuacja kampanii "BA Magic", w ramach której przewoźnik m.in. oferował podróżnym przeżycia, których "nie da się kupić za żadne pieniądze". 

W ciągu ostatnich dwóch lat BA podejmowały m.in. takie działania jak spełnienie marzenia chorej na raka dziewczynki - było nim znalezienie się w obsłudze kabiny pasażerskiej podczas lotu. Na otwarcie kampanii "BA Magic 100" w ub.r. linie pomogły Joe Brentfordowi, który doznał poważnego uszkodzenia mózgu, wrócić do Sydney z żoną Liz (wideo powyżej). Z kolei na Boże Narodzenie 2018 czworo doświadczonych przez los dzieci mogło odbyć bajkową podróż do Nowego Jorku inspirowaną filmem "Kevin sam w domu 2".

Wkrótce spodziewany jest start jubileuszowej kampanii BA o szerszym zasięgu. Przewoźnik niedawno wrócił - po raz pierwszy od 2012 r. - do reklamy telewizyjnej, dziękując w spocie klientom za ofiarowanie łącznej kwoty 20 mln funtów na rzecz inicjatywy charytatywnej Flying Start realizowanej we współpracy z Comic Relief.

 

Paweł Piasecki 1040 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.