100 dobrych uczynków na setne urodziny British Airways
To kontynuacja kampanii "BA Magic 100".
W ciągu ostatnich dwóch lat BA podejmowały m.in. takie działania jak spełnienie marzenia chorej na raka dziewczynki - było nim znalezienie się w obsłudze kabiny pasażerskiej podczas lotu. Na otwarcie kampanii "BA Magic 100" w ub.r. linie pomogły Joe Brentfordowi, który doznał poważnego uszkodzenia mózgu, wrócić do Sydney z żoną Liz (wideo powyżej). Z kolei na Boże Narodzenie 2018 czworo doświadczonych przez los dzieci mogło odbyć bajkową podróż do Nowego Jorku inspirowaną filmem "Kevin sam w domu 2".
Wkrótce spodziewany jest start jubileuszowej kampanii BA o szerszym zasięgu. Przewoźnik niedawno wrócił - po raz pierwszy od 2012 r. - do reklamy telewizyjnej, dziękując w spocie klientom za ofiarowanie łącznej kwoty 20 mln funtów na rzecz inicjatywy charytatywnej Flying Start realizowanej we współpracy z Comic Relief.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.