Serena Williams głosem "szalonych" kobiet w spocie Nike [wideo]
Film "Dream Crazier" pokazany po raz pierwszy podczas wręczenia Oscarów ma już ponad 6,5 mln wyświetleń na YouTube.
90-sekundowy film to kolejny etap kampanii "Dream Crazy" zapoczątkowanej przez Colina Kaepernicka na jesieni ub.r. dla uczczenia 30-lecia sloganu "Just Do It". W specjalnym e-mailu wysłanym do członków klubu NikePlus przed ceremonią oscarową 24 lutego, zatytułowanym "A Message From Serena Williams," tenisistka zaprosiła ich do obejrzenia premierowej emisji reklamy. Reżyserką spotu jest urodzona w Australii Kim Gehrig, znana m.in. z filmów reklamowych dla Libresse ("Viva la vulva"), Gapa i Johna Lewisa. Produkcją zajęło się studio Somesuch, a za kreację odpowiada stale współpracująca z Nike agencja Wieden + Kennedy.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.