Nowy dwumiesięcznik dla dzieci "Bing"

Dołączył do tytułów wydawanych przez Egmont.

Do portfolio tytułów Egmont Polska 1 marca br. dołączył dwumiesięcznik dla dzieci "Bing". Magazyn przygotowany na licencji Acamar Films nawiązuje do serii kreskówek pod tym samym tytułem. Redaktor naczelną jest Jolanta Tomala.

"Bing" kierowany jest w szczególności dzieci w wieku przedszkolnym, ale treści odpowiednie są nawet dla dwulatków. Pismo zostało wydane na specjalnym papierze ułatwiającym rysowanie i kolorowanie, z nieco grubszymi i błyszczącymi okładkami. 

Do pierwszego numeru będą dołączone figurki Binga i Flopa - postaci z kreskówki. Cena egzemplarza wraz z dodatkami wyniesie 10,99 zł. Wprowadzenie magazynu wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje emisję spotów telewizyjnych, komunikację w mediach społecznościowych oraz mediach własnych Egmontu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.