Miller Coors szuka nowej agencji dla Coors Light
Agencja 72&Sunny, obsługująca piwną markę na rynku amerykańskim od 2015 r., najprawdopodobniej nie weźmie udziału w nowym przetargu.
Kierownictwo Millera Coorsa wyrażało już pod koniec ub. r. niezadowolenie z reklam Coors Light, które uznano za zbyt skupione na stylu życiu (rekreacja z górskim pejzażem w tle), a za mało - na samym produkcie. Pierwsza kampania 72&Sunny "Climb On" z 2015 r., która wyznaczyła kreatywną strategię na kolejne lata, opierała się na idei cieszenia się z życiowych osiągnięć tak jak wspinacze cieszą się ze zdobycia szczytu.
Według niedawnych danych IRI, sprzedaż Coors Light spadła w 2018 r. o 3,9 proc. Michelle St. Jacques, pierwsza dyrektor marketingu w historii amerykańskiej firmy piwowarskiej, która objęła stanowisko 4 lutego br., chce odwrócić trend spadkowy.
Paweł Piasecki
1040 Artykuły
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.
Komentarze
Artykuły powiązane