Miller Coors szuka nowej agencji dla Coors Light

Agencja 72&Sunny, obsługująca piwną markę na rynku amerykańskim od 2015 r., najprawdopodobniej nie weźmie udziału w nowym przetargu.

Kierownictwo Millera Coorsa wyrażało już pod koniec ub. r. niezadowolenie z reklam Coors Light, które uznano za zbyt skupione na stylu życiu (rekreacja z górskim pejzażem w tle), a za mało - na samym produkcie. Pierwsza kampania 72&Sunny "Climb On" z 2015 r., która wyznaczyła kreatywną strategię na kolejne lata, opierała się na idei cieszenia się z życiowych osiągnięć tak jak wspinacze cieszą się ze zdobycia szczytu. 

Według niedawnych danych IRI, sprzedaż Coors Light spadła w 2018 r. o 3,9 proc. Michelle St. Jacques, pierwsza dyrektor marketingu w historii amerykańskiej firmy piwowarskiej, która objęła stanowisko 4 lutego br., chce odwrócić trend spadkowy.

W Wielkiej Brytanii we wrześniu ub. r. Miller Coors zakończył ośmioletnią współpracę z agencją VCCP, za czasów której w reklamach Coors Light występował słynny aktor filmów akcji Jean Claude Van Damme. Miller Coors tym samym skonsolidował cały swój budżet kreatywny na tym rynku w ramach grupy Havas.

Paweł Piasecki 1040 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.