House z kampanią w stylu serialu retro

Kampania promującą kolekcję odzieżową na zeson wiosna-lato 2019 ma formę miniserialu prezentowanego w mediach społecznościowych.

Najnowsza kampania promująca kolekcję wiosna-lato 2019 marki House stworzona została w  marki. Fabuła oparta jest na serii tajemniczych wydarzeń, których nie łączy nic oprócz ubrań stających się obiektem pożądania wielu postaci, niekoniecznie pochodzących z tej planety. Kluczem do rozwiązania wszystkich zagadek ma być tytuł: "Never Leave the House". Kampanię przygotowała agencja LAF Artist Management. Za reżyserię materiałów wideo odpowiada Krzysztof Grajper, który po raz drugi podjął współpracę z marką. Odcinki promowane są plakatami w stylu retro, do których zdjęcia wykonał Bartek Wieczorek. Kampania wystartowała 4 marca br.

Dla klientów opracowano także konkurs, w którym do wygrania są pakiety filmowe i karty podarunkowe House. By wziąć udział w konkursie, należy wśród produktów w sklepie online odnaleźć 5 postaci z odcinków "Never Leave the House" i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.