Fit Lovers nakręcają akcję CCC

Aktywacja sieci sklepów z obuwiem przygotowana przez H2O Creative skierowana jest do młodszych odbiorców.

H2O Creative wystartowała z szeroko zasięgową aktywacją skierowaną do młodszych odbiorców. Działania agencji skoncentrowały się na social mediach oraz budowaniu relacji z konsumentami za pośrednictwem influencerów. W tym celu do współpracy w roli ambasadorów został zaproszony duet Fit Lovers.

Marka, zarówno na swoich kanałach, jak i za pośrednictwem Fit Lovers, zaprosiła do konkursu. Aby wzmocnić dotarcie, agencja postawiła także na wsparcie w postaci intensywnej kampanii socialowej, w szczególności na Instagramie, oraz obecność z komunikacją w digitalowych kanałach magazynu "Aktivist!".

Katarzyna Kacprzak 706 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.