Fit Lovers nakręcają akcję CCC
Aktywacja sieci sklepów z obuwiem przygotowana przez H2O Creative skierowana jest do młodszych odbiorców.
H2O Creative wystartowała z szeroko zasięgową aktywacją skierowaną do młodszych odbiorców. Działania agencji skoncentrowały się na social mediach oraz budowaniu relacji z konsumentami za pośrednictwem influencerów. W tym celu do współpracy w roli ambasadorów został zaproszony duet Fit Lovers.
Marka, zarówno na swoich kanałach, jak i za pośrednictwem Fit Lovers, zaprosiła do konkursu. Aby wzmocnić dotarcie, agencja postawiła także na wsparcie w postaci intensywnej kampanii socialowej, w szczególności na Instagramie, oraz obecność z komunikacją w digitalowych kanałach magazynu "Aktivist!".
Marka, zarówno na swoich kanałach, jak i za pośrednictwem Fit Lovers, zaprosiła do konkursu. Aby wzmocnić dotarcie, agencja postawiła także na wsparcie w postaci intensywnej kampanii socialowej, w szczególności na Instagramie, oraz obecność z komunikacją w digitalowych kanałach magazynu "Aktivist!".
Katarzyna Kacprzak
706 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze
Artykuły powiązane